Vinter.

Jag var nyss ute och kollade på snön som faller över Gävle just nu.
Jag kom att tänka på en vinternatt för 3 år sedan, allt var bra, allt gick bra och allt bara gick som det skulle.
Jag gick i åttan, hade asbra vänner och vi gjorde allt tillsammans, lanade, festade och hade allmänt kul.
Vi gjorde så otroligt mycket att jag inte kommer ihåg allt.
De bästa kvällarna var när vi smög hem till varandra på nätterna och spelade eller kollade på film, eller bara pratade.
Jag var ute och gick mycket på nätterna när jag inte kunde sova den vintern, det var aldelles tyst där borta, ingen ute. Bara snön och jag.
Jag tänkte på mycket under den tiden, allt mellan himmel och fan.
Jag var väldigt... Lycklig kan man säga.
Jag var väldigt glad.
Jag hade allt jag kunde tänka mig, musik, vänner och allmänt bra.
Jag önskar väldigt ofta att jag skulle kunna få leva den tiden igen och ändra saker som kunde hänt nu istället.
Jag hade inte börjat röka tillexempel, jävlats med många, jag var elak mot en del.
Herregud, detta börjrar bli som en memoar.
Jag hoppas alla har haft en bra helg, jag har tagit det lugnt och sovit.
God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0