Sorger.

Jag vet inte hur mycket jag kan ta. Jag känner ingen kärlek, ingen sorg och ingen glädje. Jag vill bara vara jag just nu. Trösta mig med lite diverse och sitta hemma och spela med mina vänner. Jobb vill jag ha men jag måste vänta tills sommaren. Skolan är inget för mig, jag trivs inte där jag är och lärarna är oftast dumma i huvudet. Vet inte hur mycket mer jag kan ta. Usch, jag ångrar mycket jag sagt och skrivit. Detta kommer att hamna i denna kategori. Jag önskar jag hade en flickvän, men ändå önskar jag att jag var själv. Mina vänner kan ju ta sig någonstans, det finns en kvar. Inget hopp har jag heller. Önskar att allt, precist allt var bra igen. God natt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Uscha va ledsen jag blir när jag läser sånt där Henrik Kan inte förstå att du känner så .Fattar det bara inte . Jag tycker du har ett underbart liv.Blir ledsen faktiskt. klart du vill skriva känslor men så illa kan det väl endå inte vara Älskar dej de vet du

2011-12-06 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0