Hej.

Mitt liv börjar bli lite intressant.
Jag har ingen ork till att anstränga mig med någonting, jag bara sitter här eller ligger ner och tänker.
Det bara snurrar runt saker i mitt huvud som jag egentligen jag inte vill tänka på.
Jag vill ta till mig och fixa med allt, men orken finns inte där.
Jag har ansökt om att förlänga mitt körgrejs.
Fattar fan inte, varför ska de göra det så svårt och sen undrar de varför ingen får körkort?
Helvete.
Mycket händer just nu, men inget händer ändå.
Ingen inspiration än heller, jo till musik, men inga texter har kommit ur mig än.
Har fixat det mesta nu innan man får IG i allt.
Imorgon ska jag fan ta mig ut på en promenad och bara rensa ut i huvudet sedan sätta mig och skriva lite på mer skolarbete.
Hoppas att allt blir bra.
Hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0